Brev:
Bagepulver til baby
23. august 2023
Alder:
7 mdr.
Bagepulver til baby
Hej Helen
Jeg har netop læst din artikel omkring bagepulver til baby, og vil bare lige være sikker på, at jeg har forstået det rigtigt :)
Jeg laver ofte pandekager, som vi tager med på tur. Jeg bruger ofte en rest havregrød, og så blander jeg f.eks. banan eller blåbær i, æg, mel og lidt vanilje - og lidt bagepulver, så de bliver lidt "fluffy" i konsistensen. Men mener du, at jeg ikke må bruge bagepulver, bør jeg undlade dette helt?
Tak for svar :)
Kærlig hilsen
Camilla